Yamaha FZ150i Enthusiasts Forum
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Pelekat Rasmi Forum, sila buat tempahan di

http://myenthusiasts.org/fz150i/index.php/topic,22385.0.html

Logo Forum
 
Pages: [1] 2 3 4
  Print  
Author Topic: Senarai Harga Terbaru Motor FZ150i  (Read 16491 times)
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« on: February 09, 2009, 09:58:22 AM »

jatuh ke harga FZ? :o tempat korang berape harga sekarang?
kalau tempat aku mahal lagi
(paling mahal)RM 8900 kat Kota Bharu  Lips Sealed
kalau murah sikit RM8500 Kat Pasir Mas, monyok 
kalau nak tengok FZ kat kelantan ni susah aku rase tak lebih 6 biji yang aku pernah nampak tu pon entah2 motor yang sama,
aku ingat nak angkat jak....tengah kumpul duit ni
aku ingat nak pg beli kat perak orang cakap kat sana murah or kl
nak mintak tolong korang sikit leh senarai harga fz tempat korang.
kalu boleh sekali dengan lokasi or alamat kedai tu plz........ tq   
kalau ade tempat paling murah kemungkinan aku akan ke sana
Logged
pokcik
Full Member
***
Posts: 169


~019-3864736~


« Reply #1 on: February 09, 2009, 10:08:29 AM »

Salam

Mmg Fz ni kurang kat Klate.....Kalu demo pakai kira sohor la. ;D
Logged

http://www.kitacari.com

~Tungganglah dgn selamat.. ingat orang yg tersayang..WSA9096~
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #2 on: February 09, 2009, 11:22:01 AM »

tu la kalau boleh nak jadi orang dlm golongan terawal kat kelantan yg pakai fz
lepas tu boleh racun otak kawan2 pulak suruh beli he....... ;D
Logged
pak_tam
Ride For Fun
Mega Hero
******
Posts: 1594



« Reply #3 on: February 10, 2009, 02:57:51 PM »

Mahal sgt harga tu... kat Penang just RM7.8-7.9k.... complete.... pg order..ptg dpt moto... deposit RM300...
Logged

PHQ 7842 - 019 480 99 21
pkgmuda@gmail.com
syari_yus@yahoo.com
,
mior siput
Guest
« Reply #4 on: February 10, 2009, 03:36:55 PM »

kalau nk murah lagik pown ada
motor test drive yamaha..
kt ipoh perak rm7k jerk
Logged
pak_tam
Ride For Fun
Mega Hero
******
Posts: 1594



« Reply #5 on: February 10, 2009, 03:41:03 PM »

tu la kalau boleh nak jadi orang dlm golongan terawal kat kelantan yg pakai fz
lepas tu boleh racun otak kawan2 pulak suruh beli he....... ;D
nak racun otak kat Kelantan bukan payah... minta Yamaha sponsor convoi ke Kelantan la.... any idea....
Logged
dinginx
Full Member
***
Posts: 224


Sentiasa sibuk


« Reply #6 on: February 10, 2009, 04:46:41 PM »

x da pun.
sama jek harganya.
yg murah ckp 7000 tu sebenarny
78++, nak dekat 8k jugak
bukannya bwh 7.5k pun
Logged

Sentiasa sibuk
pak_tam
Ride For Fun
Mega Hero
******
Posts: 1594



« Reply #7 on: February 10, 2009, 04:48:06 PM »

hehehehehe... jgn sampai tertipu dah la.... selidik tul2...
Logged
Zaraki
Hero Member
*****
Posts: 709


Long Live Riders.......


« Reply #8 on: February 10, 2009, 05:08:13 PM »

hehehe sory la
aku da lama pakai
dekat setaun da, aku bwk balik kelantan org ckp moto siam hehehe
xpnah nampak, tp kat klantan mmg jarang ader.
xpo2 demo beli nati kito wak group lok d klate ok?
Logged

Don't wait for people to be kind, show them how

014-5070056
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #9 on: February 10, 2009, 06:34:50 PM »

tu la kalau boleh nak jadi orang dlm golongan terawal kat kelantan yg pakai fz
lepas tu boleh racun otak kawan2 pulak suruh beli he....... ;D
nak racun otak kat Kelantan bukan payah... minta Yamaha sponsor convoi ke Kelantan la.... any idea....

hu...hu....betul2 tu pak tam tapi kene tunggu lepas saya beli dulu la. kalau tak meleleh air liur saya nanti tengok masa convoi tu sampai kelantan he......... ;D
Logged
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #10 on: February 10, 2009, 06:48:17 PM »

hehehe sory la
aku da lama pakai
dekat setaun da, aku bwk balik kelantan org ckp moto siam hehehe
xpnah nampak, tp kat klantan mmg jarang ader.
xpo2 demo beli nati kito wak group lok d klate ok?

hu...hu.... demo terawal..... jarang jupo ni. kawe seminggu sekali nok tengok FZ di kelate ni pon susah... kalu nok tengok jugok gak kawe pg tesco kb kawe tengok ado sebutir warna merah..tu sebab nok beli ni sebutir ...bilo ado depe mato baru puah ati....
kalau demo balik kelate. kalau ade kereta or motor ikut rapat dengan demo. itu adalah kawe.coz kawe suka folow FZ ikut belakang. saje nak tengok lebih dekat he......
Logged
pak_tam
Ride For Fun
Mega Hero
******
Posts: 1594



« Reply #11 on: February 10, 2009, 09:15:02 PM »

jgn follow dekat2... bahaya.... baik cari ja sebijik.... polis pun tak kacau sangat.. mat rempit tak pakai moto ni... bukan laju manapun....
Logged
Sniper_4255
Mega Hero
******
Posts: 1644


"Datang mu tak diundang, jika ragu harap pulang"


WWW
« Reply #12 on: February 10, 2009, 10:30:20 PM »

daripada tgk sambil bergerak, baik ko tahan je moto tuu..selamat pun selamat..hehehe
Logged


http://lesenelje.blogspot.com
ich liebe meine FZi.es ist gut,es is schnell, es ist...CCF 4255
Di mana ada jln di situ ada hiway, dimana ada hiway di situ ada tol..
http://myenthusiasts.org/fz150i/index.php/topic,14847.msg3117
Zaraki
Hero Member
*****
Posts: 709


Long Live Riders.......


« Reply #13 on: February 10, 2009, 10:37:06 PM »

xpe2 klu nak naik demo oyak, kawe bulih bui tra lagi klu nok gak.
mugo komunity fz nie bgus2 n xsombong hehehe
Logged
lolok_gila (ayap)
Sr. Member
****
Posts: 448


019-3665052


« Reply #14 on: February 11, 2009, 12:15:56 AM »

wahahaha...kawe faham skit2 je.
Logged

apekah?
Zaraki
Hero Member
*****
Posts: 709


Long Live Riders.......


« Reply #15 on: February 11, 2009, 01:13:50 AM »

nok pehe banyok gak meh ngeteh dge kawe, asyrafmus, kerol n mzmj kompon panda kecek klate, si syah reti doh heheeh
Logged
keyroll
Mega Hero
******
Posts: 1771



« Reply #16 on: February 11, 2009, 04:33:20 AM »

saya tok reti ler..
ihiks..
kb ado jugok..
cm pyoh nok jpok ckit..
ihik..
kawe duk pc..
romey duk kube kie..
cik zain rasa duk are kb on d way ker pcb..
bnyok jugok doh cma low profile kot..
Logged
mior siput
Guest
« Reply #17 on: February 11, 2009, 07:19:48 AM »

saper2 yang xpcy ada motor fz rm 7ribu,boleh tanya syeez33 n talibagk150i..
kt ipoh berlambak motor harga mcm 2..
ucop88 pown beli fz rm7ribu..
Logged
Zaraki
Hero Member
*****
Posts: 709


Long Live Riders.......


« Reply #18 on: February 11, 2009, 07:48:06 AM »

moto kat perak mmg murah2
apesal ek, xpaham aku
Logged
novice_blok
Newbie
*
Posts: 17



WWW
« Reply #19 on: February 11, 2009, 10:22:46 AM »

tu la kalau boleh nak jadi orang dlm golongan terawal kat kelantan yg pakai fz
lepas tu boleh racun otak kawan2 pulak suruh beli he....... ;D
nak racun otak kat Kelantan bukan payah... minta Yamaha sponsor convoi ke Kelantan la.... any idea....



klu ad konboi g kelantan........yamaha sponser.....ak pun nak ikut........
Logged

(Oo\_______/oO)
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #20 on: February 11, 2009, 03:30:23 PM »

moto kat perak mmg murah2
apesal ek, xpaham aku


kawe rasa la.mungkin kos penghantaran motor FZ ke kelantan tu mahal kot?
Logged
Azizi_aziz
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #21 on: February 11, 2009, 03:32:10 PM »

tu la kalau boleh nak jadi orang dlm golongan terawal kat kelantan yg pakai fz
lepas tu boleh racun otak kawan2 pulak suruh beli he....... ;D
nak racun otak kat Kelantan bukan payah... minta Yamaha sponsor convoi ke Kelantan la.... any idea....



klu ad konboi g kelantan........yamaha sponser.....ak pun nak ikut........


akan ku tunggu kehadiran kalian he........
Logged
pak_tam
Ride For Fun
Mega Hero
******
Posts: 1594



« Reply #22 on: February 11, 2009, 03:41:29 PM »

mana lak..saja depa nak untung lebih tu... hehehehehe
Logged
firdzee
Guest
« Reply #23 on: February 13, 2009, 04:43:31 AM »

dekat penang kedai mana yang murah ?
deposit 300 ker ?
kat mane 2 ? bulan plak bper ?
Logged
romeyFZ
Full Member
***
Posts: 212

DBG 7698_roger2 @ 019-9807478


« Reply #24 on: May 22, 2009, 06:17:42 PM »

mai2 la convoy klate. kawe borim ni xde rakan fz sejiwaa..
Logged

mumu.. huhu.. ngeek ngeek..
Pages: [1] 2 3 4
  Print  
 
Jump to:  








Powered by MySQL Powered by PHP Metallic Abyss Theme by SMFers
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!